Zeeuwse verhalen

De zoektocht naar Zeeuwse verhalen is begonnen. Al zijn ze heel makkelijk te vinden, moet ik het mezelf natuurlijk weer moeilijk maken. Want ik wil mooie, boeiende, pakkende, verrassende verhalen. Verhalen die mij raken. Niet zomaar de eerste de beste die ik tegen kom, maar een speciaal verhaal. En tja, dan moet je even zoeken. Gelukkig is het internet oneindig en zo ook de informatie.

Na een half succesvolle missie heb ik nu drie verhalen uit Zeeland gevonden. Gelukkig heb ik in mijn boekenkast ook een aantal bruikbare boeken staan, die ik nog moet doorzoeken. Het zoeken van verhalen was niet de enige opdracht. Ook moesten we twee voorwerpen / beeldvormers uitkiezen waar een verhaal achter zat, of juist geen verhaal. Deze twee voorwerpen had ik bedacht zodra we de opdracht kregen. Een erg leuke opdracht die vele kanten op kan gaan. Ik ben erg benieuwd naar wat de rest heeft gevonden!

Plaats een reactie